Feeds:
Wpisy
Komentarze

Archive for 14 września, 2011

Rano dotarła do mnie wreszcie przesyłka z Merlina. W środku tradycyjnie mieszanka:

  • Trzy tomy Mariana Brandysa (promocyjna cena książek wydawnictwa MG skusiła mnie do złożenia zamówienia) kupione z myślą o gwiazdce. Choć nie wykluczone, że dam je ojcu już w listopadzie na urodziny.
  • Obowiązkowa porcja komiksu w postaci sierpniowego numeru „Fantasy Komiks” (tom 12) i albumu przygód Kajtka i Koka („Profesor Kosmosik”, wydanie drugie, poprawione).
  • Szczypta fantastyki, czyli drugi tom felietonów Lecha Jęczmyka. Mam nadzieję, ze lektura nie zneicheci mnie zbyt mocno do autora (część tekstów była publikowana we Frondzie).
  • Zamówienie zdominowała literacka gejowszczyzna. Oprócz „Pluszowych bestii” Zorana Krušvara i „Siedmiu szklanek” forumowiczki z Gejowa szarpnąłem się na „Porozmawiaj ze mną” Eduardo Mendicutti’ego i „Teatr Hrabiego Erosa” Eliseo Alberto de Diego. Przy pierwszym tytule zachętą była dobra recenzja, przy drugim – wzmianka na facebokowej tablicy Żurawieckiego.

Read Full Post »