Feeds:
Wpisy
Komentarze

Archive for Lipiec 12th, 2011

3:37 Pobudka.
Ranek jest pochmurny, wietrzny, zimny.
4:04 Majster.
4:26-16:15 Na budowie w Ż.
Podwyższamy rusztowanie, zakładamy dwie pary krokwi.
Robota idzie dość marnie. Belki ciężkie, konstrukcja wymyślna. Pan K. musi wszystko dokładnie przemyśleć (na głos) i ułożyć sobie w głowie.
16:37 W domu.
Nastrój mam średni >>>. Trochę netuję, słucham radia. Wieczorem kończę oglądać drugą część „Przenicowanego świata”.

Read Full Post »

Jestem zmęczony i niewyspany. Na kostce przy wielkim paluchu prawej stopy zrobiła mi się rana od metalowej otoczki dziurki na sznurówkę. Nadal brak przesyłki z płytą. Zamówione książki też jeszcze nie zostały wysłane. Zresztą gdyby nawet, to i tak nie mam kiedy czytać. Babka znów zawaliła zlew stertą garów. Nikt się nie odzywa na AQQ. Dobrze chociaż, że komórki nadal nie mam – brak SMS-ów byłby dodatkowo dołujący. Dwójka w komputerze odbiera mi gorzej niż marnie – transmisja rwie się (przeskakuje w czasie buforowania) co kilkadziesiąt sekund. W pokoju gdzie spojrzeć bajzel, a przynajmniej gruba warstwa kurzu. Bratanek babki chciałby wpaść z wizytą, ale kiedy się do tego przygotować, że o samym przyjmowaniu gości nie wspomnę? O! I kartofli na jutrzejszy obiad nie ma – babce się właśnie przypomniało. Rychło w czas!
Do dupy to wszystko!

Read Full Post »